مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از دستگیری 8 هزار و 55 نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در سال گذشته در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 29 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، بهمن عشایری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین با بیان این خبر اظهار کرد: اردوگاه مراقبتی اتباع خارجی در استان قزوین احداث می شود
وی با بیان اینکه احداث و توسعه اردوگاه مراقبتی اتباع خارجی در استان قزوین ازمصوبات شورای امنیت کشور است ، عنوان کرد: بیش از 5/4 میلیون نفر اتباع خارجی مجاز و غیر مجاز در کشور حضور دارند.
عشایری این میزان تبعه خارجی را ناشی از رشد بی رویه حضور این افراد دانسته و بیان کرد: این میزان تبعه خارجی در کشور خارج از آستانه ظرفیت پذیری  کشور است.
وی حضور اتباع خارجی در کشور را دارای فرصت‌ها و تهدیدهایی دانسته و عنوان کرد: کنترل و استفاده مناسب از ظرفیت های اتباع خارجی نیامند یک برنامه ریزی دقیق و همچنین نظارت خواهد بود.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از حضور بیش از 58 هزار تبعه خارجی مجاز و غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: استان قزوین نقطه تفکیک منطقه ممنوعه از غیر ممنوعه از  استانهای شمای ،  غربی و شمال غربی کشور  و یکی از مقاصد اصلی حضور اتباع در کشور محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 8هزار 55 نفر از اتباع غیر مجاز در سال گذشته در استان قزوین دستگیر شده اند، تأکید کرد: تلاش داریم تا اردوگاه بویین زهرا به وسعت 9 هکتار تأسیس شود.
برچسب ها: اتباع خارجه ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار