امام جمعه قزوین:
امام جمعه قزوین گفت: فتنه ۸۸ تنها بخش کوچکی از جنایات و شجره فتنه‌گری رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۲۵۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 02 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین همزمان با روز جهانی قدس که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس در واقع روز تجلی تقوای الهی و خروش ملت جهان نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیست بوده که همه آحاد جامعه در این روز در صحنه حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر کشورهای اشغالی در روز جهانی مصداق بارز تقوای جمعی بوده چراکه باید با اقتدار در مقابل ستمگری رژیم جانی و کودک‌کش صهیونیست ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: از ویژگی‌های قوم یهود که در قرآن کریم به آنها اشاره شده می‌توان عهدشکنی، تحریف کلام و کتاب خدا و تسلط بر مسلمانان را نام برد که در رفتار و اعمال این رژیم مشخص و واضح است.

امام جمعه قزوین امیدواری به وفای به عهد رژیم صهیونیستی و آمریکا ساده‌لوحی و تفکری بیهود عنوان کرد.

عابدینی خاطرنشان کرد: سلایق و احزاب مختلف سیاسی در روز قدس با یکدیگر دست اتحاد داده و یکپارچه فریاد مرگ بر صهیونیست سر می‌دهند تا روزی که شاهد رهایی مردم مظلوم سرزمین‌های اشغالی از دست ستمگران باشند.

وی ادامه داد: آل‌سعود، رژیم غاصب بحرین و گروه‌های تکفیری داعش عوامل میدانی و پشتیبانی‌شونده کاخ سفید هستند که دست به جنایات مختلق زده و مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: جنایات و ظلم‌های ستمگرانی همچون آمریکا و اسرائیل باید برای دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه بیان شود.

امام جمعه قزوین افزود: فتنه 88 تنها بخش کوچکی از جنایات و شجره فتنه‌گری رژیم صهیونیستی بود که این اتفاق تاسف‌بار را می‌توان تلخ‌ترین خاطره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد که خساراتی نیز به نظام وارد کرد.

عابدینی روز قدس را روز مهر و محبت به مردم مظلوم جهان و سرزمین‌های اشغالی و روز خشم مستکبران نام برد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار