فرماندار تاکستان:
فرماندار تاکستان گفت: وضعیت پارک جنگلی شهدا تاکستان مناسب نیست و عمد‌ه‌ترین مشکل این پارک تأمین آب است که تلاش خواهیم کرد از طریق قانونی این مشکل را حل کنیم.
کد خبر: ۲۵۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 04 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش طاهرخانی در دیدار با یدالله ملکی معاون حفاظت امور و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین که ظهر امروز در دفتر فرماندار تاکستان صورت گرفت، ضمن اشاره به کمبود آب در کشور و منطقه اظهار کرد: خشکسالی‌های پی در پی و استفاده از الگوهای نادرست مصرف آب موجب شده که اثرات کمبود آب بیش از پیش به چشم آید.

وی وضعیت فضای سبز تاکستان را نامناسب دانست و یکی از موانع این امر را کمبود آب عنوان کرد و افزود: باید برای شهرداری تاکستان مجوز بهره‌برداری از یک حلقه چاه برای تأمین آب فضای سبز شهری داده شود.

فرماندار تاکستان در خصوص ساماندهی فاضلاب تاکستان اضافه کرد: باید این طرح در اسرع وقت سامان یابد تا بخشی از آب کشاورزی مورد نیاز باغداران شهرستان تاکستان تأمین شود.

طاهرخانی مطرح کرد: وضعیت پارک جنگلی شهدا تاکستان مناسب نیست و عمد‌ه‌ترین مشکل این پارک تأمین آب است که تلاش خواهیم از طریق قانونی این مشکل را حل کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار یدالله ملکی معاون حفاظت امور و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گزارشی از اقدامات خود را بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار