مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت:با توجه به استقبال سرمایه گذاران برای فعالیت در شهرک صنعتی لیا، قطعه سوم این شهرک در حال انجام است.
کد خبر: ۲۵۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 11 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری ایرنا، حمید رضا خانپور روز دوشنبه در نشست با اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لیا افزود: فاز سوم این شهرک به مساحت 100 هکتار در دستور کار قرار گرفته و با اعتبار اولیه 20 میلیارد ریال آغاز شده است.
وی اظهار کرد: عملیات ساخت این فاز شامل زیرسازی و جدول گذاری انجام و در مراحل بعدی شامل آسفالت و احداث شبکه روشنایی، برق ، گاز و مخابرات است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با بیان اینکه برای احداث قطعه سوم شهرک صنعتی لیا 200 هکتار زمین از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تملک شده است،اظهار کرد: در مرحله نخست کار، 100 هکتار از زمین های یاد شده برای استقرار واحدهای تولیدی آماده سازی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار خواهد شد.
خانپور، معافیت های مالیاتی پیش بینی شده در قانون رفع موانع تولید را موجب ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی دانست و گفت: واحد های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی لیا تا هفت سال پس از بهره برداری از پرداخت مالیات معاف می باشند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود به آغاز اجرای طرح ادغام پارک و شهرک صنعتی لیا اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح در کنار واگذاری زمین رایگان جهت احداث مسجد، راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب، صدور اسناد مالکیت تفکیکی برای واحدهای تولیدی، راه اندازی واحد اتوبوس رانی و تجهیزات آتش نشانی و ترمیم آسفالت بلوارها و خیابان های شهرک همگی در راستای افزایش رفاه حال صنعت گران این منطقه اقدام شده است.
در حال حاضر در فاز یک و دو شهرک صنعتی لیا با مساحت 267 هکتار ، 409 قرارداد با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد 310 واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری سه هزار و 400 میلیارد ریال و اشتغالزایی 7531 نفر به بهره برداری رسیده است.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار