فرماندار شهرستان البرز با اشاره به نگاه حمایتی دولت و مسئولان اجرایی به بخش صنعت، گفت: تنها با همت و تلاش، اقدام و عمل، شناسایی دقیق وضعیت موجود و برنامه ریزی مدون می توان در راستای بهبود وضعیت واحدهای صنعتی گام برداشت.
کد خبر: ۲۵۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 11 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری ایرنا ، شامگاه یکشنبه رضا عسگری در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ترغیب جوانان به آموزش های فنی و حرفه ای بی شک کارآفرینی را به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه برای پویایی نیروی انسانی باید به ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ترغیب جوانان به آموزش های فنی و حرفه ای روی آورد، ادامه داد: واحدهای تولیدی شهر صنعتی البرز طی سال های دور علی رغم توسعه زیرساختی با مباحث سوء مدیریت مواجه بوده و این مهم باعث اتلاف منابع و توان نیروی انسانی و در نتیجه تعطیلی و افزایش نرخ بیکاری شده است.
به گفته وی، با توجه به نبودن آمار دقیق در حوزه صنعت از سوی دستگاه های متولی، تدوین سند آمایش جامع از صنعت در شهرستان بیش از پیش ضرورت دارد.
فرماندار شهرستان البرز در پایان با اشاره به لزوم رفع نواقص و دستیابی به نقطه مطلوب در توسعه و بهبود وضعیت واحدهای صنعتی، گفت: توجه به ظرفیت های بومی شهرستان، توسعه اشتغال و کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی مستلزم نگاهی جامع و برنامه ریزی منظم در این خصوص است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار