بوئین زهرا- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا از کشف و معدوم سازی بیش از نیم تن گوشت قرمز فاسد و غیرقابل مصرف در یکی از واحدهای بسته بندی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ مهدی مهرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این محموله به ارزش تقریبی یکصدو هفتاد میلیون ریال که به دلیل ظاهر ارگانولپتیک نامناسب و انقضای تاریخ مصرف دچار فساد شده بود توسط کارشناسان این اداره  غیرقابل مصرف تشخیص داده شد و ضبط و معدوم سازی شد.

وی با اشاره به اینکه اداره دامپزشکی بوئین زهرا با جدیت تمام با توزیع هرنوع فرآورده خام دامی ازجمله گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و... فاسد و محموله های بدون شناسنامه بهداشتی به شدت برخورد می‌کند، اعلام کرد : بازرسی از واحدهای صنفی نظیر قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، رستوران‌ها و مراکز تولیدی و بسته بندی در راستای تامین امنیت غذایی و سلامت شهروندان به طور جدی در شهرستان بوئین زهرا ادامه دارد.

مهرزاده بیان کرد: در مورد این محموله نیز قبل از پایان تاریخ مصرف فرآورده مذکور به متصدی واحد اخطار شد تا نسبت به تعیین تکلیف و استفاده سریع آن اقدام کند که اقدام موثری بعمل نیامد.

 وی در پایان با اشاره به این نکته که در صورت مشاهده تخلفات در این زمینه پرونده افراد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده می شود گفت: خوشبختانه طی توافق و تعامل شایسته ای که با مسئولین محترم قضایی صورت گرفته است احکام قاطعانه ای نیز برای متخلفین صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار