نمایشگاه مد و لباس با همت جهاد دانشگاهی استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۲۵۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری ایسنا منطقه قزوین، به مناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب نمایشگاه مد و لباس با همت جهاد دانشگاهی در فرهنگ سرای بانو صبح امروز افتتاح شد.

محصولات این نمایشگاه توسط دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی طراحی وتوسط کارشناسان و متخصصان این دانشگاه مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی تولید شده است.

این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و در راستای تقویت استفاده از ظرفیت‌های تولید کنندگان داخلی افتتاح شده است و کارهای ارائه شده در آن ظرفیت تولید انبوه را دارد.

 جمعی از طراحان و تولید کنندگان محصولات در این نمایشگاه حضور داشتند و در ارتباط با محصولات خود توضیحاتی را ارائه دادند.

تعدادی از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه برای بعضی ادارات، ارگان‌ها، مهدهای کودک و بعضی نیز برای استفاده عموم مردم طراحی و تولید شده است.

به گزارش ایسنا در این مراسم محمد حسین فائزی رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین، محمد مهدوی نیری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین، محمود همتی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، سعید وزیری‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، عباس نظری معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مریم بیدخام مدیر کل بانوان و خانواده، طاهره بیگم سیدی مشاور استاندار قزوین در امور مبارزه با مواد مخدر حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار