بخشدار رودبار الموت غربی گفت : بیش از ۱۲ هزار نفر از جمعیت این بخش تحت پوشش خدمات دهیاری ها هستند.
کد خبر: ۲۵۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبر رحمتی درهمایش تجلیل از دهیاران این بخش که با حضور مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین و بخشدار رودبار الموت غربی برگزار شد اظهار کرد: از مجموع ۱۰۱ روستای بخش الموت غربی هم اکنون ۵۸ روستا با بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات دهیاری ها هستند.

بخشدار رودبار الموت غربی در ادامه با اشاره به خدمات دهیاری های این بخش طی یکسال گذشته اظهار داشت : با تخصیص اعتباری افزون بر ۲۸ میلیارد ریال ۵۹ پروژه عمرانی طی یکسال گذشته در بخش رودبار الموت غربی اجرا شده است.

وی ادامه داد: احداث شش باب غسالخانه، سه هزارو ۲۵۰ متر جدولکاری، پنج هزارو ۴۰۰ متر مربع دیوار چینی و سنگ فرش، پنج هزار متر بازگشایی معابر و هفت هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت از جمله این خدمات بوده است.

رحمتی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های پیش بینی شده به منظور ارائه خدمات مناسب دهیاران بخش رودبار الموت غربی گفت : ایجاد انضباط اداری و مالی، تجمیع دهیاری ها و ماشین آلات و تجمیع پسماندها از جمله اقداماتی است که در این بخش در دست اجراست.

همچنین در این مراسم دهیاران در زمینه ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از شیوع این پدیده خانمانسوز، مدیریت سبز، رعایت الگوی مصرف و ساماندهی پسماندها با حضور معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان و کارشناس بهزیستی شهرستان قزوین آموزش دیدند.

تاکید برلزوم جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، جلب مشارکت مردم و آگاهسازی عمومی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی، مدیریت منابع آب، ترویج فرهنگ بیمه و جلوگیری از تردد اتباع افغان از دیگر موضوعاتی بود که در این همایش مورد تاکید قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار