مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین همسران شهدای مدافع حرم را الگوی عملی برای زنان امروز دانست و گفت: آنان بدون شک با تحمل مشکلات و سختی های پیش رو فرزندان نیکو و موثر برای ایران اسلامی تربیت می کنند.
کد خبر: ۲۵۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری ایرنا، سالار قاسمی در دیدار با مادر و همسر شهید حجت اسدی، افزود: شهدای مدافع حرم در سنگر دفاع از حریم ولایت حضور پیدا کرده و همسران ایشان نیز با یادگیری از تعالیم دینی و انبیای الهی راه آنان را ادامه می دهند.
وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان جمهوری اسلامی در هر منصبی خود را مدیون امنیتی می دانند که به واسطه ریختن خون شهدا به دست آمده و باید همواره شاکر و قدردان بازماندگان و ادامه دهنده راه این شهدای بزرگوار باشیم، ادامه داد: امروز نباید فراموش کرد که بر سر سفره شهدا و خانواده های معظم آنها نشسته ایم.
به گفته قاسمی، مادر شهید اسدی و همسر وی کاری زینب گونه می کنند و با صبر و بردباری خود، ارزش این کار بزرگ را نیز تعالی می بخشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبر همسر شهید اسدی را صبری دانست که در مکتب نورانی اسلام فرا گرفته که خود به منزله جهاد است و یادآور شد: با ایثار شهدای مدافع حرم این روزها عطر شهدا در کوچه و خیابان های این شهر دوباره پیچیده شده و جوانان پاک این مرز و بوم با ندای لبیک یا زینب (س) به یاری دفاع از حرم ایشان می روند.
در پایان این دیدار که با حضور صدیقه ربیعی بخشدار مرکزی شهرستان البرز، محمد رضایی زاده مدیر ناحیه دو ، روح الله مومنی مشاور امور جوانان اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شد مادر شهید حجت اسدی به بیان نحوه شهادت و خصوصیت های اخلاقی آن شهید بزرگوار پرداخت و در پایان این مراسم نیز از همسر آن شهید والامقام و خانواده وی تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار