مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال در استان قزوین گفت: سهم این دستگاه از اشتغال استان قزوین، تنها 8 هزار نفر است.
کد خبر: ۲۶۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 17 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی پرزحمت، مدیرکل سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به اینکه طبق اعلام استاندار سهم استان قزوین از اشتغال در سال جاری ایجاد 20 هزار فرصت شغلی است، عنوان کرد: وظیفه ما ایجاد 8هزار شغل است.
وی عنوان کرد: تعهد خود را تا به امروز عمل کرده ایم و امیدواریم در پایان سال از تعهد خود بالاتر نیز اجرا کنیم.
پرزحمت با بیان اینکه برای ایجاد واحدهای تولیدی فرشبافی در روستا پول خوبی از سوی دولت برای استان قزوین مصوب شده است، عنوان کرد: برای ایجاد این فرصت شغلی در روستاها 5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که رقم قابل توجهی است.
وی بیان کرد: از محل این تسهیلات که تسهیلات اقتصاد مقاومتی است امیدواریم بتوانیم تا پایان سال برای 1850 نفر از روستاییان شغل ایجاد کنیم.
این مسئول با بیان اینکه صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تنها وظیفه نظارت بر ستاد تنظیم بازار را دارد، اظهار کرد: این اداره کل در پایان هر هفته لیستی از وضعیت 59 قلم کالای اساسی را به صورت محرمانه به استاندار محترم ارسال میکند.
وی در پایان با بیان اینکه رسیدگی به کمبود شکر بر عهده جهاد کشاورزی است، خاطرنشان کرد: به رئیس ستاد تنظیم بازار اعلام کرده ایم که مرغ و شکر وضعیت خوبی در استان قزوین ندارند و نیازمند رسیدگی فوری هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار