رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تعداد اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در پنجمین دوره شورا از 13 عضو به 9 نفر کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۲۶۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 20 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس، فرج‌الله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امشب در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد با اشاره به اصلاحیه جدید قانون شوراها اظهار کرد: در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین شهرهایی که تا 500 هزار نفر جمعیت دارند تعداد اعضای شورا از 13 نفر به 9 نفر تقلیل پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: تعداد اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز در دوره پنجم شورا از 13 عضو به 9 نفر کاهش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به برگزاری اجلاس جاده ابریشم در قزوین بیان کرد: در حاشیه برگزاری این اجلاس نمایشگاه محصولات تولیدی استان قزوین برگزار شود تا با معرفی توانمندی‌های این استان سرمایه‌گذاران جذب شوند.

فصیحی‌رامندی با اشاره به برگزاری نشست مشترک شورای اسلامی شهر قزوین و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با برگزاری این نشست‌ها می‌توان با بحث و تبادل نظر به نتایج خوبی در راستای رونق شهری رسید.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار عمرانی تلاش کند، عنوان کرد: این نهاد تلاش می‌کند از آن‌ها در مباحث سرمایه‌گذاری در تولید نیز دعوت به عمل آورد و فضای مناسبی را برای تحقق این هدف فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به سالروز جنگ احد و شهادت حضرت حمزه‌(ع) یادآور شد: در این جنگ یاران پیامبر اکرم(ع) سخنان رهبر خود را گوش نکردند و همین منجر به شکست آن‌ها شد.

فصیحی‌رامندی افزود: این شکست درس عبرتی برای مسلمانان است که تا موقعی که پیرو ولایت فقیه باشند می‌توانند در هر نبردی موفق و پیروز شوند و اگر از این موضوع غفلت کنند، ضربه می‌خورند.

گفتنی است، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با حضور فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس و علی فرخزاد نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، عباس ظاهری، علی مجابی، فاطمه اشدری، حکمت‌الله داودی، حسین غیاثوند، علی صادقی‌نیارکی و شهلا عطایی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با موضوع بررسی نامه‌های واصله و مصوبات کمیسیون‌های تخصصی در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

در این جلسه، همچنین حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین حضور داشت تا تعامل و همکاری در راستای تحقق حمایت از سرمایه‌گذاران و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار