مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان قزوین گفت: تکمیل زیرساخت‌های آب شرب مهرگان قزوین ۳۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد این در حالی است که شرکت آبفای قزوین توان مالی خدمات‌رسانی را ندارد.
کد خبر: ۲۶۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 20 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، احمد هجرانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره مشکلات آب شرب ناحیه شهری مهرگان قزوین اظهار داشت: با توجه به مشکلات آب شرب مهرگان، شرکت آبفای قزوین تمام توان خود را برای تأمین آب این ناحیه شهری به‌کار گرفته است.

وی افزود: این در حالی است که تکمیل زیرساخت‌های آب شرب مهرگان قزوین 38 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و شرکت آبفای قزوین توان مالی خدمات‌رسانی را ندارد چرا که تعرفه‌های آب‌ قزوین تنها یک سوم بهای تمام شده خدمات است.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان قزوین تصریح کرد: با توجه به تبعات اجتماعی که به دنبال عدم توانایی تأمین آب ممکن است به وجود آید این شرکت با چنگ و دندان آب شهری را تأمین می‌کند به نحوی که با وجود اینکه سه بار خط لوله انتقال آب آسیب دیده ولی تا کنون مشکلی در آب‌رسانی وجود نداشته است.

هجرانفر با بیان اینکه پروژه‌های فوری آبرسانی به مهرگان 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد عنوان کرد: جدای از این پروژه‌ها احداث مخزن 10 هزار متر مکعبی در مهرگان، 5 هزار متر مکعبی در محمدیه و تلفیق 5 حلقه چاه نیز به 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با اشاره به وضعیت مالی شرکت آبفا در انجام تعهدات خود در مهرگان خاطرنشان کرد: در بخش مسکن مهر در حوزه کارخانجات و پیمانکاران 18 میلیارد تومان بدهی تأیید شده داریم که سهم دولت و راه و شهرسازی یک سوم این مبلغ است که هنوز پرداخت نشده است.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان قزوین تأکید کرد: باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی موضوع تأمین آب از سد طالقان به سرعت محقق شود تا در تأمین آب شرب با کیفیت دچار مشکل نشویم.

هجرانفر گفت: این در حالی است که بر اساس طرح جامع آبرسانی استان نیاز آبی شهرها در سال 95 باید از محل سد طالقان تأمین می‌شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار