مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: ثبت نام دوره های مقدماتی آموزش رباتیک در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سعید وزیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام دوره های مقدماتی آموزش رباتیک «ساخت ربات فوتبالیست و سازه های ماکارونی» برای ۷ تا ۱۵ ساله‌ها در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی آغاز شد.

وی افزود: این دوره های آموزش رباتیک به منظور شناسایی استعدادهای بالقوه کودکان و ایجاد زمینه شکوفایی آنها و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان زیر نظر اساتید مجرب این رشته برگزار می شود.

وزیری نژاد پرورش خلاقیت، ارتقای سطح علمی دانش آموزان و آشنایی هر چه بیشتر آنها با علوم روز دنیا از جمله علم رباتیک را از دیگر اهداف برگزاری این دوره های آموزشی برشمرد و گفت: حضور کودکان و نوجوانان در این دوره های آموزشی موجب رشد استعدادها و جهت دهی مثبت به توانایی های دانش آموزان می شود.

وزیری نژاد خاطرنشان کرد: مراحل آموزش رباتیک به زبانی ساده و همراه با آموزش عملی و بر اساس مشاهده و تجربه ارایه می شود و در پایان دوره یک مسابقه میان شرکت کنندگان در خانه های فرهنگ برگزار خواهد شد و همچنین شرکت کنندگان به مسابقات کشوری معرفی می شوند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: علاقمندان می‌توانند تا ۲۵ مرداد ماه  سال جاری نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد:برای ثبت نام در دوره‌های رباتیک می توانند علاقمندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۳۳۵۶۴۹۷۱ و ۳۳۵۶۶۷۶۶ خانه فرهنگ محمدیه و ۳۳۳۵۱۰۰۳ خانه فرهنگ شهید نواب صفوی تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار