رئیس هیأت بدمینتون استان قزوین با بیان اینکه سالن اختصاصی رشته بدمینتون در قزوین وجود دارد، گفت: ورزشکاران این رشته طی مرداد ماه سال جاری به مسابقات همگانی منطقه یک کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 25 July 2016
به گزارش تابناک از فزوین، صدیق سخن‌سنج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: رویکردهای متفاوتی در هیأت بدمینتون استان قزوین دنبال می‌شود که از نمونه آن می‌توان به مسابقات منطقه یک کشوری، برگزاری اردوها بین نونهالان و نوجوانان، برگزاری مربیگری در بخش بانوان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه نخستین مسابقات نونهالان بدمینتون بانوان کشور در آذربایجان شرقی برگزار شده است، افزود: اعزام نفرات به مسابقات مراحل ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد و طی مرحله نخست مسابقات در سطح شهرستانی و بعد از آن در سطح استانی برگزار می‌شود و نفرات برتر به مرحله کشوری راه‌ می‌یابند.

رئیس هیأت بدمینتون استان قزوین ادامه داد: طی هفتم مرداد ماه سال جاری مسابقات همگانی منطقه یک کشور برگزار می‌شود و در این راستا نفراتی از این استان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

سخن‌سنج عنوان کرد: بسیاری از مسابقات بدمینتون در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و در این بخش تا به امروز توانسته‌ایم مقام‌ها و رتبه‌های ارزشمندی را کسب کنیم.

این مسؤول ورزشی اضافه کرد: مدال‌های مختلفی در عرصه کشوری و استانی از سوی ورزشکاران رشته بدمینتون استان قزوین کسب شده است که از نمونه آن می‌توان به رتبه‌های دوم و سوم اشاره کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان قزوین به برنامه‌های تابستان سال جاری پرداخت و تصریح کرد:‌ ایام تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته تغییر و تحولاتی از جمله افزایش کلاس‌های آموزشی بدمینتون را به همراه دارد و استقبال مناسب و مطلوبی از سوی علاقمندان صورت گرفته است.

سخن‌سنج با بیان اینکه کمبودهایی در رشته بدمینتون استان قزوین وجود داشته و احساس می‌شود، تشریح کرد: کلاس‌های آموزشی سال جاری در سالن ورزشی شهید رجایی این استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی بدمینتون طی سال جاری در شهرستان‌های استان قزوین نیز دنبال و برگزار می‌شود و تا به امروز شاهد استقبال مناسبی بوده‌ایم.

رئیس هیأت بدمینتون استان قزوین تصریح کرد: نبود حمایت‌کننده و سالن و فضای مناسب و اختصاصی در رشته بدمینتون از مهم‌ترین کمبودهای رشته بدمینتون این استان بوده که نبود چنین امکاناتی موجب شده است تا موفقیت‌های مناسبی را در عرصه‌های استانی، کشوری و بین‌المللی نباشیم.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: در حال حاضر تنها یک سالن ورزشی در اختیار داریم و فعالیت‌های هیأت بدمینتون استان قزوین در این سالن دنبال می‌شود و نیاز به توجه جدی مسؤولان نسبت به اختصاص فضای بیشتر این فضاها هستیم.

رئیس هیأت بدمینتون استان قزوین گفت: اگر به امکانات و فضاهای ورزشی و اختصاصی رشته بدمینتون این استان صورت بگیرد شاهد پیشرفت‌های مناسب و مهم در سطح استان قزوین خواهیم بود.

سخن‌سنج اضافه کرد: استان قزوین در المپیک یورو سهمی را ندارد و ورزشکاران رشته بدمینتون به این المپیک اعزام نمی‌شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بودجه‌ای از سوی اداره‌‌کل ورزش و جوانان استان قزوین به رشته بدمینتون اختصاص داده نشده است و بودجه‌ای نیز در دسترس نداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار