استاندار قزوین گفت: عزم و اراده مسئولان استان کار، تولید و اشتغال است و باید با دوری از حواشی با خدمت رسانی مطلوب کارآمدی نظام را نشان دهیم و رضایت مردم را جلب کنیم.
کد خبر: ۲۶۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر پنجشنبه درجلسه شورای اداری بخش دشتابی بااشاره به شرایط کشور گفت: دولت با محدودیت های مالی زیادی روبروست که باید با مدیریت منطقی و هوشمندانه بتوانیم با اولویت بندی امور کارها را پیش ببریم.

استاندار قزوین گفت: تکریم مردم و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می تواند زمینه تکمیل طرح های عمرانی و تسریع در امور را فراهم کند و اگر بتوانیم از ظرفیت های عظیم موجود بهره برداری درست داشته باشیم شرایط بهبود خواهد یافت.

وی اضافه کرد: بخش دشتابی با قابلیت های خوبی که دارد در نگاه ما می تواند در مسیر توسعه گام بردارد اما باید با مدیریت مصرف در منابع آبی و خاکی به بهره وری و ارتقاء تولید فکر کنید و برای آن برنامه داشته باشید.

اعتبارات ۸۰ میلیارد تومانی جوابگوی طرح های عمرانی نیست

همتی تصریح کرد:بودجه عمرانی استان درحال حاضر حدود ۸۰ میلیارد تومان است که به هیچوجه نمی تواند پاسخگوی نیازها و مشکلات کنونی باشد به همین دلیل انتظار داریم با جذب سرمایه های داخلی به اجرای طرحها سرعت بخشیم.

استاندار یادآورشد: در شرایطی که دولت بدنبال پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است باید مشارکت مردم را جدی بگیریم و با فرهنگ سازی زمینه حضور مردم در کارها را مهیا کنیم زیرا با منابع موجود تکمیل طرح های نیمه تمام در استان بیش از ۳۰ سال زمان لازم دارد.

همتی اظهارداشت: امسال در برنامه ها پیش بینی کرده ایم تا ۲۰۰ هکتار گلخانه احداث کنیم و تولید کشمش را تا سه برابر برای صادرات اضافه کنیم که در این راستا بخش دشتابی هم می تواند با توسعه طرح های آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد.

با تهمت، تخریب و حاشیه کاری نمی توان به مردم خدمت کرد

استاندار بیان کرد: اگر دستگاههای اجرایی وظایف خود را بدرستی انجام دهند می توانیم به اهداف پیش بینی شده دست یابیم و به توسعه استان شتاب بخشیم اما اگر به حاشیه مشغول شویم از کار باز خواهیم ماند و برنامه ها مغفول می ماند.

استاندار یادآورشد: با تهمت، شایعه سازی، ایجاد حاشیه نمی توان در مسیر خدمت گام برداشت زیرا این امور وقت مدیران را می گیرد و هچ خروجی برای مردم نخواهد داشت لذا باید همه در کنار همدیگر با حفظ وحدت برای عمران، آبادانی و توسعه استان و کشور تلاش کنیم.

مشکلات دشتابی را حل می کنیم

استاندار قزوین پس از شنیدن سخنان نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویین زهرا، امام جمعه، شهردار و رئیس شورای اسلامی روستای ارداق برای حل مشکلات این روستا قول مساعد داد.

با دستور استاندار قزوین مقرر شد با تشکیل جلسه با حضور معاون عمرانی استانداری برای استقرار ادارات آموزش و پرورش، ثبت احوال، پلیس راه و حل مشکلات کشتارگاه منطقه، اقدام لازم صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار