معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: تمامی سفرهای شهرستانی استاندار قزوین حداقل یک مصوبه فرهنگی دارد که بیانگر رویکرد ارزشی نماینده عالی دولت در استان است.
کد خبر: ۲۶۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ 29 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی در جلسه شورای اداری بخش دشتابی گفت: روکیرد مسئولان استان در کنار فعالیتهای عمرانی و رفاهی برای مردم توجه به امور فرهنگی هم در اولویت است که در این راستا در هر سفر به شهرستانها یک مصوبه موافقت می شود.

وی افزود: در راستای تکمیل مصلی های نماز جمعه و احداث دفاتر ائمه جمعه پیگری هستیم و به همه شهرداران استان ابلغ شده تا در احداث این امکان همکاری و اقدام لازم را داشته باشند.

حبیبی تصریح کرد: دفتر امام جمعه ارداق در دو طبقه با زیربنای ۳۰۰ مترمربع در دست ساخت است که برای این طرح ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

در بخش دشتابی بجز دو روستا بقیه روستاها گازرسانی شده وبااجرای طرح پسماندزباله این منطقه «بخش سبز» محسوب می شود و از نظر کشاورزی نیز جایگاه خوبی دارد.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: در شرایطی که ساخت و ساز در کشور و استان دچار رکود است در دو شهر از جمله آبگرم و شهر ارداق شاهد ایجاد ارزش افزود ملک بودیم که امیدی در میان مردم ایجاد کرده است.

حبیبی اظهارداشت: سال کذشته حدود ۱۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در شهرستان بویین زهرا صورت گرفت که ۲۰ کیلومتر در بخش دشتابی بود و امروز دیگر مشکلی در این زمینه نداریم.

وی بیان کرد: خدمات دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته با حضور موثر مدیران در مناطق مختلف بسیار خوب و قابل قبول بوده و جای تقدیر دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار