مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تمام ۲۰۸ کیلومتر راه ارتباطی بخش دشتابی در بویین زهرا روکش آسفالت شده است.
کد خبر: ۲۶۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 29 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حامد مانی فر، در جلسه شورای اداری بخش دشتابی گفت: استان قزوین از نظر محور های مواصلاتی جایگاه ویژه ای دارد و در میزان بزرگراه و آزاد راه و روشنایی در رده سوم کشور قرار دارد و در تعداد تردد نیز در ایام سال بیشترین تراکم را داراست.

مانی فر تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر بیش از ۴ میلیون سفر در استان صورت گرفت و با مدیریت منطقی و همکاری مجموعه ای از دستگاهها هیچ تلفاتی در سوانح نداشتیم که موفقیت مدیران را نشان می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآورشد: در حوزه شهرستانی مجموعه اعتبارات ما ۹ میلیارد تومان بود که سه میلیارد تومان تخصیص داده شد که این میزان اعتبار فقط برای اجرای ۱۷ کیلومتر آسفالت کافی است.

مانی فر گفت: در سال قبل در شهرستان بویین زهرا ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد که فقط  ۴۶۰ میلیون تومان از اعتبار استانی، ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار ملی بود به دلیل تامین نشدن منابع مالی در حال حاضر در این بخش ۹.۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم.

وی بیان کرد: تمام ۲۰۸ کیلومتر راههای ارتباطی بخش دشتابی روکش آسفالت شده که بخش کمی هم نیازمند روکش است که در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهارداشت: در سال جاری به همین میزان فعالیت خواهیم کرد و در شرایطی که برای هر کیلومتر راه روستایی باید ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کنیم با محدودیت اعتباری توجه به راهها را در اولویت قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: برای روکش آسفالت بلوار خلیج فارس ارداق ۲۵۰ تن قیر رایگان توزیع کردیم و ۱۴۰ کیلومتر در شهرهای آوج و بویین زهرا روکش و زیرسازی شده است.

مانی فر گفت: تمام شهرهای استان طرح جامع دارند و برای اجرای طرح های مهم ملی در استان نیز علیرغم محدودیت اعتباری تلاش خود را بکار بسته ایم تا فعالیتها متوقف نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار