مدیر حج و زیارت استان قزوین از آغاز ثبت نام مشتاقان پیاده روی اربعین از ۱۶ مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 31 July 2016
به گزارش تابناک از به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، علیرضا کلانتری بیان کرد: در خصوص ثبت نام مشتاقان پیاده روی اربعین حسینی (ع) بیان کرد: ثبت نام از متقاضیان اعزام انفرادی به عتبات عالیات در ایام اربعین از روز شنبه 16 مرداد ماه آغاز می شود متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مراجعه به دفاتر زیارتی سطح استان و همراه داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود و همراهان اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: ثبت نام در این سامانه فقط تنظیم تاریخ خروج زائر از مرز و اخذ روادید بوده و سازمان حج و زیارت هیچگونه تعهدی در قبال اسکان، تغذیه و حمل و نقل زائران بر عهده نداشته و متقاضیان لازم است نسبت به تأمین وسیله حمل و نقل و نحوه رساندن خود پیش بینی لازم را کنند.

 

مدیر حج و زیارت استان قزوین اضافه کرد: همچنین به اطلاع می رساند بر اساس هماهنگی های به عمل آمده و اعلام ستاد اربعین، فقط افرادی كه در سامانه مذكور ثبت نام كرده و دارای كد رهگیری هستند می توانند از طریق دفاتر خدمات زیارتی مجاز نسبت به دریافت روادید، اقدام کرده و از كشور خارج شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: بدیهی است در صورت ایجاد تمهیداتی برای حمل و نقل متقاضیان تا مرز توسط ستاد اربعین، اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار