مدیرکل استاندارد قزوین گفت: در تیرماه امسال 65 گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی با استاندارد از سوی این اداره کل صادر شد.
کد خبر: ۲۷۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمودرضا طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حجم کالاهای صادراتی که در گمرک قزوین طی این مدت برای آنها گواهینامه انطباق با استاندارد صادر شده است، 10 هزار تن و ارزش آن نیز80 میلیارد ریال می باشد.
وی اضافه کرد: کالاهایی که برای آنها گواهینامه انطباق صادر شده است شامل پودر ماشینی و دستی شوینده، پسته، مغزپسته و خرما، کشمش تیزابی و آفتابی و قالب های فشرده بوده که به کشورهای امارات متحده عربی، آلمان، اسپانیا، فرانسه، استرالیا، گرجستان، افریقا جنوبی، الجزایر، افغانستان، مالزی، هندوستان، عراق، روسیه، کانادا، هلند، قزاقستان و تاجیکستان صادر شده است.
مدیرکل استاندارد قزوین با بیان اینکه همه کالاهای وارداتی و صادراتی باید از استانداردهای لازم برخوردار باشند، در پایان یادآور شد: براساس قانون هرگونه کالای وارداتی و صادراتی پیش از ترخیص از گمرک باید گواهینامه انطباق با استاندارد بگیرد تا از خروج و ورود کالاهای نامرغوب و بی کیفیت جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار