تفاهم‌نامه همکاری میان پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین امضا شد.
کد خبر: ۲۷۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، صبح شنبه با حضور مسئولان، تفاهم‌نامه همکاری با محوریت امور آموزشی و پژوهشی میان پارک علم و فناوری و اداره کل اموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین امضا شد.

این تفاهم‌نامه که از زمان انعقاد به مدت دو سال اعتبار دارد، برای برنامه‌ریزی در امور تحقیقاتی، فعالیت در زمینه ارائه خدمات مشترک آموزشی و سایر اقداماتی که موجب بهبود کیفیت پژوهش و فناوری می‌شود، به امضای مسئولان مربوطه رسیده است.

پیش از امضای تفاهم‌نامه یاد شده، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو دستگاه اجرایی پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین در خصوص نحوه و میزان توسعه خدمات آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی به آحاد جامعه به ویژه واحدهای فناور مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

لزوم توجه به فناوری‌های نوین از جمله نانو، انرژی‌های نو، گیاهان دارویی و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های این حوزه‌ها نیز بخشی از اموری بود که مورد توجه مسئولان حاضر در این جلسه قرار گرفت.

تفاهم‌نامه مشترک پارک علم و فناوری و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین در ۶ ماده و یک تبصره منعقد شد که مطابق اظهارات مسئولان، می‌تواند به عنوان نقطه عطف اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای ایفای نقش در راستای ارائه خدمات پژوهشی و تحقیقاتی گسترده محسوب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار