در حالی که کمتر از یکسال به پایان دولت یازدهم باقی مانده است، مردم قزوین همچنان منتظر سفر رئیس جمهور به این استان هستند.
کد خبر: ۲۷۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حاجی محمدی، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه در خبری مقصد سی امین سفر هیئت دولت را استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده و گویا حسن روحانی قصد دارد در دوهفته آینده به این استان سفر کند.
این در حالی است که هیئت دولت به همراه ریاست محترم جمهور تا به‍حال در29 استان کشور حضور پیدا کرده است و بنا بر گفته حاجی محمدی این بار نوبت مردم خونگرم کهگیلویه و بویراحمد است تا میزبان دولت تدبیر و امید باشند.
از سویی مردم استان قزوین که حتی در دوره تبلیغات نیز نتوانسته اند حسن روحانی را در قزوین از نزدیک زیارت کنند گویا همچنان باید منتظر او و هیئت دولت تدبیر و امید باشند.
همچنین بیش از یک سال است که خبر سفر جهانگیری معاون اول هیئت دولت نیز به استان قزوین شنیده می شود اما این سفر نیز علی رغم پیگیری های بسیار زیاد مسئولین استان قزوین از جمله استاندار و وعده های فراوان هنوز محقق نشده است.
مردم قزوین نیز که با مشکلات عدیده ای روبرو هستند مدتهاست دنبال حضور مسئولین ارشد دولت هستند تا بتوانند شاهد حل گوشه ای از این مشکلات باشند.
شهروندان و مردم استان قزوین در نظر سنجی خبرگزاری تابناک تا به اینجا حل مشکلات کارگری و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام استان قزوین را مهم ترین اولویت های هیئت دولت در استان می دانند و حال باید منتظر ایستاد تا شاید با سفر مسئولین ارشد دولت که گویا در آینده نزدیک نیز رخ نخواهد داد بخشی از این مشکلات حل شود.

برچسب ها: روحانی ، سفر ، قزوین
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسینی از قزوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
به روحانی بگید در قزوین هیچ کس منتظرش نیست اما برای حضور احمدی نژاد روز شماری می کنندبهش بگید این چندماه باقی مانده راجایی نرود سنگین تراست کرمانشاه مازندران کرمان راببینید هیچ کس دل خوشی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
متاسفانه دکتر روحانی سکاندار کشتی شده اند که با کمال وقاهت دکتر احمدی نژاد و دار و دسته اش تمام امکاناتش حتی سکان کشتی را دزدیده اند و این بنده خدا و تمام کابینه کار بلدش تمام وقت دنبال رفع رجوع خراب کاریها می باشند و تا بحال هنوز نتوانسته اند حتی قدمی بردارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار