مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نشریاتی به صورت قانونی تعریف می‌شوند که به آن نشریه یارانه تعلق بگیرد و تنها ابزار کنترل‌کننده نشریه یارانه و همچنین یارانه بازدارنده نشریات غیرقانونی است.
کد خبر: ۲۷۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، اکبر اسکندری‌نژاد در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سرای سعدالسلطنه استان قزوین برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به اینکه آگهی مهم‌ترین منبع اطلاعاتی این استان است باید به صورت منظم پخش شده و به سمع و نظر مردم برسد.

وی عنوان کرد: اداره ثبت اسناد و دادگستری‌ استان قزوین به صورت عمده حجم زیادی آگهی منتشر می‌کنند که باید در این زمینه عدالت محقق شود که این امر موجب رفع مشکلات می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: بیش از 8 صفحه بودن مطبوعات به عنوان یک شرط اساسی، مرتب بودن مطبوعات و بیمه کردن تعدادی از افراد هر نشریه سه مؤلفه اصلی تألیف نشریه است.

اسکندری‌نژاد تصریح کرد: نشریاتی به صورت قانونی تعریف می‌شوند که به آن نشریه یارانه تعلق بگیرد و تنها ابزار کنترل‌کننده نشریه یارانه و همچنین یارانه بازدارنده نشریات غیرقانونی است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آگهی مرتبط با شهرداری، دادگستری و اداره ثبت است، خاطرنشان کرد: باید در این زمینه نظم‌ و عدالت ایجاد شود.

گفتنی است در این مراسم فریدون همتی استاندار قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و دیگر مسؤولان دستگاه‌های اجرایی این استان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار