مسئول اطلاع‌رسانی تشکل زیر سایه خورشید استان قزوین گفت: در شب ولادت حضرت امام رضا(ع) مراسم عقد 8 زوج قزوینی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا امامقلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، از برگزاری مراسم عقد هشت زوج قزوینی خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در شب ولادت حضرت امام رضا(ع) با حضور خادمان بارگاه منور رضوی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

مسئول اطلاع‌رسانی تشکل زیر سایه خورشید استان قزوین با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه ازدواج جوانان گفت: ازدواج سنت حسنه‌ای است که در آیات و روایات به آن بسیار اشاره شده و باید در راستای ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان تلاش کنیم.

این مسئول بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان از سوی خانواده ها و مسئولان تاکید کرد و افزود: ازدواج آسان از سنت های پسندیده در دین مبین اسلام است.

امامقلی عنوان کرد: مراکز علمی، دینی، فرهنگی، تبلیغی و رسانه ها در توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام نقش بسیار موثری دارند.

وی اعلام کرد: سهمیه استان قزوین برای اعزام زائر اولی‌ها به بارگاه قدس رضوی ۴۰ نفر است که زائران به مدت سه روز میهمان حرم حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) هستند.

مسئول اطلاع‌رسانی تشکل زیر سایه خورشید استان قزوین در انتها اضافه کرد: افرادی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند و سن بالاتر از ۴۰ سال دارند به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار