مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: به منظور آشنایی گروههای مختلف با فعالیت های تولیدی و صنعتی تاکنون ۱۰۵ تور صنعتی در استان برگزار شده است.
کد خبر: ۲۷۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمید رضا خانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: همزمان با فرا رسیدن ۲۱ مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک و به منظور آشنایی و تعامل بیشتر با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با شهرکهای صنعتی و واحدهای صنعتی موفق در شهرکها تور تعالی صنعتی یک روزه برگزار شده است.

وی افزود: تعداد ۲۵ نفر از مربیان مراکز آموزشی و کارشناسان اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان بمنظورآشنایی با واحدهای صنعتی موفق و استفاده از تجربیات کسب شده در بازدید تخصصی یک روزه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین شرکت کردند.

خانپور تصریح کرد: در این «تور تعالی صنعتی» شرکت کنندگان از واحدهای صنعتی نیرومحرکه (تولید کننده قطعات خودرو  ) واقع در شهرک صنعتی البرز، شرکت پویش پارت سیمین (تولید کننده فریم پشتی صندلی عقب پژو ۲۰۶ و یراق آلات درب و پنجره  UPVC ) واقع در شهرک صنعتی کاسپین و نمایشگاه و مرکز خدمات فناوری کسب و کار کاسپین بازدید کردند.

وی یادآورشد: از زمان آغاز طرح تورهای صنعتی در کشور تاکنون شرکت شهرکهای صنعتی قزوین ۱۰۵ تور صنعتی با تعداد دو هزارو ۷۰۰ نفر شرکت کننده در داخل و خارج از استان برای واحدهای صنعتی برگزار کرده که مورد اتسقبال گروههای مختلف قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اضافه کرد: هدف از برگزاری تورهای صنعتی آشنایی صاحبان صنایع کوچک با توانمندیهای صنایع بزرگ و نمونه، نهادینه کردن فرهنگ تورهای صنعتی برای کارآفرینان، تقویت شبکه زنجیره تامین در راستای ارتباط با صنایع بزرگ و نمونه و انتقال تجربه به لحاظ نوع کارآیی و فعالیتهای تکمیل کننده و ارتباط بین صنعت و دانشگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار