مدیر روابط عمومی حوز‌ه علمیه استان قزوین گفت: با هماهنگی مدیر حوزه علمیه این استان 250 نفر از طلاب، اساتید و مدیران به همایش بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۷۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عباس افشار در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد اربعین حسینی که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد با اشاره به این همایش جهانی اظهار کرد: همایش اربعین حسینی تأثیرات فراوان فرهنگی و فراملی دارد.

وی با اشاره به حضور گسترده و با شکوه ملت ایران در این کنگره بزرگ خاطرنشان کرد: پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی نماد قدرت اسلام و مکتب اهل‌بیت‌(ع) است.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین با تأکید بر لزوم اعزام طلاب و روحانیون به این همایش بزرگ و باشکوه مطرح کرد: حوزه علمیه استان قزوین امسال نیز همچون ادوار گذشته با هماهنگی مدیر حوزه علمیه این استان 250 نفر از طلاب، اساتید و مدیران به این همایش بزرگ اعزام می‌شوند که تاکنون اساتید و مدیران روحانی استان قزوین در بخش سامانه حوزه علمیه قزوین برای اعزام ثبت‌نام کرده‌اند.

طی حکمی از سوی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین، حجت‌الاسلام عباس افشار به عنوان مسئول کارگروه این ستاد در استان قزوین منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار