رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خصوص رفع مشکلات واحدهای کشاورزی گفت: ۴۰۰ واحد به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند و حدود ۱۸۰ واحد نیز به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
کد خبر: ۲۷۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، نیاز علی ابراهیمی در جلسه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود در سال زراعی جاری بیش از 302 هزار گندم در استان قزوین تولید شود و بیش از 230 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

 

وی ادامه داد: مقاوم سازی اقتصاد در تولید ملی رشد و توسعه پایدار را به دنبال خواهد داشت و ارتقای توان ملی با تکیه بر تولید داخلی و همچنین افزایش تولید محصولات کشاورزی و خوداتکایی در تولید محصول است.

 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد: توجه به ارتقای محصولات کشاورزی و همچنین افزایش توان تولیدات داخلی، امنیت غذایی را به دنبال خواهد داشت و بر اساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در استان قزوین برای تولید محصولات کشاورزی برنامه ریزی خاصی صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با اشاره به سیاست های دولت و وزارت جهاد کشاورزی در استفاده بهینه از منابع آبی اظهار داشت: در سال زراعی آینده ضمن کاهش سطح، راندمان تولید در واحد سطح را افزایش خواهیم داد.

 

ابراهیمی پاک تصریح کرد: با افزایش ضریب خود اتکایی در تولید محصول پیش بینی می شود با کاهش سطح زیر کشت افزایش تولید در واحد هکتار را داشته باشیم.

 

ابراهیمی پاک اعلام کرد: تاکنون 830 واحد تولیدی کشاورزی در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند و از این تعداد 400 واحد به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند و حدود 180 واحد نیز به میزان 120 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار