معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‎الانبیاء با بیان اینکه عده‌ای در دوران جنگ به فکر ساک‌های پُر پول بودند، گفت: غرب باید نگاهش به سردار سلیمانی باشد
کد خبر: ۲۷۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 12 August 2016
سالار آبنوش معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‎الانبیاء در نخستین سالگرد تشییع شهدای گمنام در پارک مردم همدان با اشاره به مذاکرات هسته ای با غرب ، منطق اسلام را مذاکره با عزت دانست و اظهار کرد: آن زمان که ما اعلام کردیم حواستان به غرب و بدعهدی آنها باشد متهم به افراطی‌گری شدیم!
وی با اشاره به مال اندوزی برخی از مسئولین در نظام اسلامی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیز همین شرایط وجود داشت زیرا یک عده به دنبال پر کردن ساک‎های خود از پول بودند و یک عده نیز برای دفاع از وطن هستی خود را در طبق اخلاص نهاده بودند؛ بعضی از افراد سهم کوپن خود را نصف می‎کردند تا به جبهه‎ها کمک کنند و برخی نیز در حال دزدی از بیت‎المال بودند.
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‎الانبیاء بیان کرد: هنوز نیز همین شرایط را شاهد هستیم به طوری که برخی با نفوذ درصدد دستیابی به اهداف خود هستند و منتقدان را نیز متهم می‎کنند.
وی با ابراز تأسف از دیدگاه برخی مسؤولان به خاطر نادیده انگاشتن دستاوردهای کشور تصریح کرد:  اینکه مسئولی عنوان کند که آمریکا با فشار یک کلید می‎تواند ایران را نابود کند، حرف عجیبی است که نشان از بی‎اطلاعی این فرد دارد!
آبنوش خاطرنشان کرد:  غرب نیز می‎داند که این اظهارات بی‎پایه و اساس است و باید نگاهش به کلام سردار سلیمانی باشد نه این سخنان!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار