عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سفر خادمان آستان قدس رضوی به این استان در دهه کرامت، مردم و جوانان را به نام امام رضا(ع) بیمه می کند.
کد خبر: ۲۷۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حسین صلح جو در حاشیه جشن زیر سایه خورشید در اقبالیه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سفر خادمان آستان قدس به استانها حرکت پسندیده ای است که آستان قدس از چند سال پیش با هدف معنویت بخشیدن به شهرها و روستاها و حمایت معنوی از کسانی آغاز کرده است که به هر دلیل امکان تشرف به حرم امام هشتم برای آنان مهیا نیست.

وی افزود: این حرکت در دهه کرامت، مردم و جوانان را به نام امام رضا(ع) بیمه می کند و استقبال مردم نیز از این خادمان در استان بی نظیر است که اوج ارادت آنان به امام هشتم را نشان می دهد.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: از منابع درآمدی آستان قدس برای کمک به محرومان واقعی استفاده می شود و اقدامات خوبی در این زمینه در مناطق مختلف صورت گرفته است.

صلح جو عنوان کرد: امسال علاوه بر اعزام ۴۰ نفر از افراد بالای ۴۵ سال که تا به حال به زیارت حرم امام رضا(ع) مشرف نشده اند، تعدادی را نیز تشکل های مردمی و خیریه در استان اعزام می کنند و به طور قطع در شهرهای مختلف این گونه حرکت ها انجام می شود که آستان قدس نیز آن را به صورت گسترده تر انجام می دهد.

وی بیان کرد: جشن های زیر سایه خورشید که در قالب تشکل مردمی و با همت جوانان استان برای استقبال از خادمان و هماهنگی برنامه های آنان برگزار می شود، به طور قطع در معنویت بخشی به فضای شهرها و روستاهای استان قزوین موثر است.

یادآور می شود، خادمان آستان قدس رضوی که به مناسبت دهه کرامت به استان قزوین سفر کرده اند، تا روز بیست و پنجم مردادماه میهمان مردم این استان هستند.

حضور در زندان و جلب رضایت اولیای دم یک مقتول برای نجات قاتل از چوبه دار، حضور در شیرخوارگاه حلیمه، بازدید از آسایشگاه سالمندان امیرالمومنین(ع)، حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، شرکت در جشن های میلاد امام رضا(ع) و تجمع های مردمی در مناطق مختلف استان قزوین از برنامه های سفر خادمان آستان قدس رضوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار