کاروان زیر سایه خورشید با خادمان حرم رضوی وارد شهر محمدیه شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 15 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت حضرت امام رضا(ع) سفیران مهربانی این امام بزرگوار عصر یکشنبه به ناحیه شهری مهرگان و شهر محمدیه سفر کردند.

خادمین حرم امام رضا علیه السلام که بنام کاروان زیر سایه خورشید به محمدیه سفر کردند مورد استقبال گرم شهروندان ناحیه شهری مهرگان، محمدیه و بیدستان قرار گرفتند.

حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه ئر مراسم استقبال از خادمان امام رضا (ع) گفت: حضور خادمان حرم رضوی در منطقه یک نعمت و فرصت برای اهالی منطقه است.

موسوی موینی ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر تاباناک امامت حضرت امام رضا علیه السلام تصریح کرد: عشق و ارادت مردم به ائمه معصومین مثال زدنی است و دوستداران ثامن الحجج از خادمان حضرت به گرمی استقبال می کنند و یاد امام را زنده نگه می دارند.

حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد مبلغ و مسئول کاروان زیارتی فرهنگی زیر سایه خورشید هم گفت: این کاروان باهدف گسترش فرهنگ رضوی به استان های کشور بخصوص قزوین سفر کرده و با حضور خادمبن حرم امام مهربانی حضرت امام رضا (ع) بوی عطر این امام همام در جای جای مهین اسلامی به مشام همه دلداگانش خواهد رسید.

وی افزود: امیدواریم با این حضور و همچنین گسترش فرهنگ رضوی زمینه ترویج فرهنگ رضوی در جامعه نهادینه شود و سبک زندگی مردم را به سمت زندگی اهل بیت و دین اسلام که ساده زیستی است هدایت کنیم.

شریعتی نژاد همچنین از بخشش یک قاتل توسط خانواده مقتول با حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان قزوین خبر داد و گفت: این حضور باعث نجات یک قاتل از طناب دار شد که اولیا دم بخاطر ارادت و عشق به امام رضا ازاین قصاص گذشت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار