معاون اداره کل حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: طرح ساماندهی تردد وانت بارها در راههای برون شهری و روستایی از اول آبان ماه سال جاری اجرایی می شود.
کد خبر: ۲۷۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 17 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، احمدرضا فقیهی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی آیین نامه اجرایی طرح ساماندهی ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای وانت بارها اظهار داشت: به منظور ساماندهی ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای وانت بار و انتظام بخشی در نحوه فعالیت و جابجایی و تردد وانت بارها در جاده های برون شهری و روستایی و ارتقاء سطح ایمنی جاده های کشور دستورالعمل لازم در این رابطه در سطح کشوری تهیه وتدوین شده است.

وی به تشریح دستور العمل ساماندهی ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای وانت بار پرداخت و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از اول آبان ماه در استان قزوین اجرایی می شود و طبق آن شرایط فعالیت رانندگان حمل و نقل کالای سبک(وانت بار) برون شهری بر اساس دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل ونقل برون شهری و روستایی خواهد بود.

فقیهی تصریح کرد: همه رانندگان حمل و نقل کالای جاده ای وانت بار در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت تعیین شده و برخورداری از تسهیلات پیش بینی شده برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت کارت هوشمند و مجوز فعالیت در راههای برون شهری و روستایی به دفتر انجمن صنفی مربوطه در استان مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خاطر نشان کرد: براساس دستور العمل ابلاغی در صورت دریافت نکردن مجوز فعالیت رانندگان حمل و نقل کالای جاده ای وانت بار با متخلفین بر اساس جدول جرایم رانندگی مصوبه هیات محترم دولت و همچنین جدول تخلفات رانندگان حمل و نقل عمومی موضوع ماده ۱۱ دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار ومسافر برون شهری و روستایی برخورد قانونی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار