در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، استاندار قزوین از روسای بانک‌ها همکاری جدی و سریع در زمینه اعطای تسهیلات سامانه بهین‌یاب را خواستار شد.
کد خبر: ۲۸۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 18 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، عباس درافشان معاون سرمایه‌گذاری استاندار قزوین ، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و مدیران عامل بانک‌های استان قزوین در سالن جلسات دفتر  استاندار قزوین برگزار شد.

در این جلسه سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قزوین و همچنین جهاد کشاورزی استان گزارش عملکرد بانک‌ها در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب ارائه شد.

براساس گزارشات ارائه شده از مجموع 1794 واحد ثبت‌نامی در سامانه بهین‌یاب تاکنون 35 واحد تسهیلات موردنیاز خود در زمینه تکمیل واحد و یا سرمایه در گردش را دریافت کردند.

فریدون همتی استاندار قزوین در این جلسه اظهار داشت: در زمینه رفع موانع تولید همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی از بانک‌های استان تسریع در روند اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را خواستار شده و بیان کرد: همه بانک‌ها باید هر چه سریع‌تر اقدامات جدی در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را انجام داده و این امر را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در راستای توسعه صنعت و رونق اقتصادی استان، سیاست‌های تشویقی برای تولیدکنندگان و بهره‌برداران در نظر گرفته شده تا شاهد تحولات اساسی در این بخش باشیم.

همتی گفت: بانک‌ها امور مربوط به سامانه بهین‌یاب را جدی گرفته و در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

شرکت‌های راکد در شهرک‌های صنعتی استان در اولویت سامانه بهین‌یاب قرار گیرد

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اهمیت ارتقاء صنعت، اعطای تسهیلات به شرکت‌های راکد در شهرک‌های صنعتی استان باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر استان قزوین 15 شهرک و ناحیه صنعتی داشته که باید اقدامات جدی در زمینه ارتقاء امکانات و توسعه این شهرک‌ها انجام شده و دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

ثبت نام 902 واحد کشاورزی استان قزوین در سامانه بهین‌‌یاب

نیازعلی ابراهیمی‌پاک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این جلسه از ثبت‌نام 902 واحد کشاورزی در سامانه بهین‌یاب خبر داد.

وی بیان کرد: واحدهای کشاورزی ثبت‌نام شده در سامانه بهین‌یاب به بیش از 778 میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار