مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت روز قزوین ۳۵ برنامه در نظر گرفته شده که به مدت یک هفته از ۵ الی ۱۱ شهریور به طور غیرمتمرکز در سطح شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 18 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، سعید وزیری‌نژاد ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین که به منظور تشریح برنامه‌های روز قزوین در سالن جلسات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین دارای قدمت تاریخی و مشاهیر بزرگی بوده که این ظرفیت باید در راستای توسعه شهری و جذب گردشگر بکارگیری شود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های روز قزوین می‌توان به ویژه برنامه بانوان در بوستان نرگس، جشنواره بادبادک‌ها ویژه کودکان در بوستان باراجین و برگزاری مسابقات والیبال ساحلی استانی و دوچرخه‌سواری برای سنین مختلف اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: برگزاری مسابقات کشتی برای 5 گروه سنی کودکان، خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده روز قزوین است و دستگاه‌های اجرایی باید تعامل و همکاری ویژه‌ای در راستای برگزاری برنامه‌های روز قزوین با این سازمان داشته باشند این در حالی بوده که 15 دستگاه‌ اجرایی برای برگزاری این برنامه‌ها مشارکت دارند.

وی بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها  برای معرفی ظرفیت‌های استان در سطح کشور و بین‌المللی ضروری اعلام کرد و افزود: نقش رسانه ملی و مطبوعات در معرفی  توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان بسیار تاثیرگذار است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: با وجود قدمت استان قزوین از معرفی چهره‌ها و بناهای تاریخی غفلت شده بنابراین برگزاری جشنواره روز قزوین با محوریت معرفی مشاهیر استان برگزار می‌شود.

وزیری‌نژاد با بیان اینکه از حداکثر توان صداو سیما برای همکاری و پخش زنده برنامه‌های روز قزوین برای برگزاری هرچه بهتر روز قزوین استفاده می‌شود، عنوان کرد: برنامه‌های روز قزوین به صورت زنده از 5 شبکه ملی پخش می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار