سومین جلسه کارگروه استانی پسماند با اعضای این جلسه در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 22 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سومین جلسه کارگروه استانی پسماند با اعضا این جلسه صبح امروز در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد.

در ابتدا این جلسه ایرج زاهد‌پور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین ضمن خیر مقدم به حاضران سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

سیاوش شمسی‌پور مدیر‌کل حفاظت محیط زیست استان قزوین نیز در این جلسه اهم دستاورد‌های سفر معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را برشمرد.

در ادامه مصوبات جلسه گذشته بررسی و سپس مصوبات کارگروه پسماند استان در مورد روستاهای شهرستان آبیک، البرز، بخش مرکزی قزوین و الموت شرقی و غربی به تصویب کارگروه استانی پسماند رسید و بر این اساس اجرا مصوبات آن لازم‌الاجرا شد.

همچنین مصوب شد برای روستاهایی که پسماند خود را به جایگاه محمد‌‌آباد  منتقل می‌کنند تخفیفات قابل توجهی لحاظ شود.

یادآور می‌شود در این جلسه پیشنهاد انجمن معماری و شهرسازی شهرتاش برای مدیریت پسماند‌های الکترونیکی با محوریت انواع باتری‌ها مطرح شد.

در پایان مقرر شد شرکت پرچم‌داران آتیه زاگرس با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بحث آموزش و ترویج کشاورزان به منظور مدیریت قوطی‌های سموم و کاهش مصرف سموم، پلاستیک و مدیریت کودهای مرغی، حیوانی جز اولویت‌های کاری قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار