رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با فراهم شدن امکان بهره‌برداری از نخستین سوله ورزشی صالحین و با تصمیم شورای سیاست‌گذاری، بهره‌برداری از آن‌ها آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 22 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه چگونگی بهره‌برداری از سوله‌های ورزشی صالحین که همزمان با صبح امروز با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون و مدیرکل فنی و عمرانی استاندار قزوین، برزگر جانشین فرمانده سپاه استان و شهردار در دفتر مسعود نصرتی برگزار شد، نتایجی به همراه داشت.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص با نتایج به دست آمده از این جلسه توضیح داد: شورای سیاست‌گذاری سوله‌های صالحین در نخستین فرصت متشکل از نمایندگان سپاه صاحب‌الامر(عج)، استانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری و اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل آموزش و پرورش این استان به عنوان مدعو تشکیل شود تا اعضای اصلی نسبت به نحوه بهره‌برداری تصمیم‌گیری کنند.

وی با اعلام اینکه سوله‌ها ظرف مدت 45 روز تکمیل خواهد شد، افزود: شهرداری به منظور تکمیل سوله‌ها و واگذاری یک قطعه زمین و تأمین اعتبار اقدام کند و همچنین سپاه صاحب‌الامر(عج) نسبت به دیوارکشی و أخذ مجوزهای قانونی براساس قرارداد واگذاری اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه حداکثر تا پایان سال تمام توافقات مشترک عملیاتی می‌شود، ادامه داد: در این جلسه همچنین با درخواست سپاه استان قزوین حداکثر ظرف مدت سه روز، شهرداری نسبت به اعطاء مجوز و پروانه مستحدثات اعم از دیوارکشی و سایر فضاهای مورد نیاز اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار