بخشدار رودبار الموت غربی گفت: همزمان با هفته دولت 35 طرح عمرانی در بخش رودبار الموت غربی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 25 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی بخشداری رودبار الموت غربی 'اکبر رحمتی' در جلسه تبیین هفته دولت گفت: برای اجرای این طرح ها اعتباری افزون بر 24 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار داشت: طرح بهسازی معابر روستاهای کاکوهستان و حسن آباد، شبکه آب شرب و خط انتقال آب روستای لات، واحدهای مسکونی مرکز بهداشت رازمیان، فاز یک بهسازی و آسفالت جاده یارود و سفیدآب و گرمک از جمله پروژه های قابل افتتاح در این بخش است که برای اجرای آنها اعتباری افزون بر 18 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه بهره مندی پنج هزار و 500 خانوار از مزایای طرح های عمرانی فراهم می شود.
رحمتی با اشاره به حجم عملیات اجرا شده در این طرح ها گفت: با اجرای این طرح ها چهار هزار و 40 متر مربع آسفالت معابر، سه کیلومتر بهسازی راه روستایی و 9 کیلومتر خط انتقال آب انجام و سه واحد مسکونی نیز ساخته شده است.
بخشدار الموت غربی افزود: همچنین 29 پروژه عمرانی نیز با اعتباری نزدیک به پنج میلیارد و 500 هزار ریال از محل منابع دهیاری ها که در بخش های سنگ فرش، زیرسازی و مخلوط ریزی، بازگشایی و جدول گذاری معابر، دیوارکشی، احداث غسالخانه نیز مورد بهره برداری قرار می گیرید و با افتتاح این طرح ها ساکنان 24 روستا از مزایای اجرای آن بهره مند می شوند.
بخش الموت غربی به مرکزیت رازمیان در شمال شرق استان واقع شده و از توابع شهرستان قزوین به شمار می روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار