رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ظرفیت سیلوهای استان قزوین باید با توجه به پراکندگی خاصی که وجود دارد به ۳۵۰ هزار تن برسد.
کد خبر: ۲۸۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، نیاز علی ابراهیمی پاک ظهر شنبه در جلسه پدافند غیر عامل که با حضور افشار مدیر کل پدافند غیر عامل  استانداری قزوین و معاونین و مدیران کل وابسته سازمان جهادکشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: باید انبارهای ذخیره سازی محصولات کشاورزی استاندارد سازی شود.

وی تاکید کرد: حداقل استاندارد سازی باید در تمام ابعاد بخش کشاورزی اعم از زراعی، باغی، دام و طیور مشخص شود.

ابراهیمی پاک اضافه کرد: با توجه به حداقل استاندارد سازی باید شرایط موجود تعیین شود و در کنار آن از ظرفیتها و بسترهای موجوداستفاده بهینه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه در ذخیره سازی غلات، گندم، جو، ذرت دانه ای و کلزا حدود ۳۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره سازی نیاز داریم تصریح کرد : تاکنون ۲۶۰ هزار تن ذخیره سازی در استان ایجاد شده که با برنامه ریزی مناسب باید این ظرفیت باقیمانده را تکمیل کنیم.

ابراهیمی پاک اظهار داشت : در سالجاری ۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده و در بحث ذخیره سازی کمی مشکلات وجود دارد چون خرید زیاد گندم از کشاورزان انجام شده بنابراین  باید برنامه ریزی مناسبی در خصوص ذخیره سازی صورت گیرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین نیز گفت: پدافند غیر عامل عبور از شرایط بحرانی است.

محمد افشار افزود: با برنامه ریزی های انجام شده هر استان در کشور باید بصورت خود اتکا ذخیره سازی محصولات  تولید ی خود اقدام کند.

وی تصریح کرد: در نظر داریم ۱۰ درصد از نانوایی های استان را به سیستم دوگانه سوز تجهیز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار