با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای منا، ستاد بزرگداشت شهدای منا در استان قزوین تشکیل شد.
کد خبر: ۲۸۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه ستاد بزرگداشت شهدای منای استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و اعضای دستگاه‌های اجرایی مرتبط این ستاد صبح امروز در سالن جلسات بنیاد استان قزوین تشکیل شد.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای منای استان قزوین در این جلسه عنوان کرد: سال گذشته در واقعه‌ منا، حادثه تلخی رخ داد که شنیدن آن برای همه مسلمانان جهان دردناک و تلخ بود که هرگز فراموش نمی‌شود.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه سران عربستان سعودی، علیه شیعیان در واقعه منا، توطئه‌ای را طراحی کردند که منجر به شهادت مسلمانان دنیا از جمله ایران شد، خاطرنشان کرد: این حادثه به خاطر بی‌درایتی، بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی این سران رخ داده که باید عاملان آن مجازات شوند.

این مسؤول با بیان اینکه با هدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدای منا، ستاد بزرگداشت شهدای منا در استان قزوین تشکیل شده است، مطرح کرد: این ستاد با اجرای برنامه‌هایی، واقعه تلخ منا را یادآور می‌شود و خاطره این شهدا را گرامی می‌دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه برنامه‌های ستاد یاد شده از سیزدهم تا بیست و دوم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدای حج، همایش دعای عرفه با محوریت شهدای منا و حج ابراهیمی و نمایشگاه طراحی و عکاسی پیرامون شهدای منا از جمله این برنامه‌ها است.

حقایق‌پور خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد بزرگداشت شهدای منای استان قزوین را با شکوه برگزار کرد تا آحاد جامعه بیشتر در جریان اهداف واقعه منا قرار بگیرند.

در ادامه این مراسم، هر یک از اعضای دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بزرگداشت شهدای منای استان قزوین نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار