رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی ایران در این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حوزه هنری استان قزوین یکی از مهم‌ترین نهادهای اثرگذار در جامعه محسوب می‌شود چراکه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در آن دنبال می‌شود.

وی افزود: رونمایی از کتاب «این سرزمین اثر ندارد» به قلم سعید عاشقی در هفته دفاع مقدس، راه‌اندازی کتابخانه تخصصی انقلاب و جمع‌آوری خاطرات فرج‌الله فصیحی‌رامندی به عنوان رزمنده و آزاده قزوینی، رونمایی از چاپ کتاب «دین عقلانیت در تفکر فلسفی ابن‌سینا» به نویسندگی عباس بخشی طی نیمه دوم سال جاری از برنامه‌هایی است که در نظر داریم.

* تولید بیش از 60 برنامه هنری و فرهنگی در حوزه هنری قزوین

رئیس حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: حوزه هنری این استان نیز سهم ویژه‌ای را در تولیدات هنری و فرهنگی دارد که از موارد آن می‌توان به فعالیت هنرمندان قزوینی در رشته‌های تذهیب و نگارگری اشاره کرد.

هوشمند با بیان اینکه 65 برنامه اعم از فرهنگی و هنری در حوزه هنری استان قزوین تا به امروز تولید شده، تصریح کرد: برنامه‌های این حوزه قابل قبول بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌های هنری که در حوزه هنری استان قزوین برای علاقمندان و هنرمندان ارائه می‌شود شامل رشته‌های هنر تجسمی، گل مرغ، تذهیب، حوزه‌های نمایشی و هنرهای تصویری است و در حوزه پژوهش جزو 5 استان نمونه کشور هستیم.

رئیس حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: بخشی از فعالیت‌های مربوط به افتتاح خانه عکاسان حوزه هنری این استان انجام شده است و امیدواریم در آینده‌ای شاهد اتمام و افتتاح این مهم باشیم.

هوشمند گفت: از سایر فعالیت‌هایی که در حوزه هنری استان قزوین دنبال می‌شود می‌توان به برگزاری نمایشگاه مد و لباس با همکاری اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین طی چند هفته گذشته اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین رویکردهای حوزه هنری استان قزوین استقبال از فعالیت‌های نهادهای فرهنگی همچون انجمن‌ها و تشکل‌های ادبی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار