مدیر حوزه علمیه استان قزوین ارتباط گسترده مردم با مدیران مدارس علمیه را مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: والدین باید بعد از ورود فرزندان خود به حوزه‌های علمیه در راستای تربیت آن‌ها بیش از پیش کوشا باشند.
کد خبر: ۲۸۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 29 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی در دیدار با خانواده طلاب مدارس علمیه استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شد، اظهار کرد: نقش خانواده‌ها تأثیر بسزایی در تربیت فرزندان شایسته دارد.

وی با بیان اینکه طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند، خاطرنشان کرد: والدین باید در زمینه برقرای ارتباطات طلاب با دیگران نظارت دقیقی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه فرزندان نعمت و رحمت خدادادی برای خانواده‌ها هستند، بیان کرد: فرزندی که وارد حوزه علمیه می‌شود نیازمند توجه و رسیدگی بسیاری از سوی خانواده است.

عباسی اضافه کرد: طلاب حوزه‌های علمیه راهی بس دشوار و طولانی را انتخاب کرده‌اند چراکه طالب کسب علم و دین هستند و در آیند‌ه‌ای نزدیک مسؤولیت سنگین تبلیغ دین را برعهده می‌گیرند.

این مسؤول مطرح کرد: با توجه به اینکه طلاب حوزه‌های علمیه در آینده باید پاسخگوی پرسش‌های فقهی، عقیدتی، معارفی و گره‌گشای بسیاری از مشکلات مردم باشند بنابراین اهتمام و پشتکار بیشتری از سوی آن‌ها در جامعه لازم و ضروری است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ارتباط گسترده مردم با مدیران مدارس علمیه را مهم و تأثیرگذار دانست و یادآور شد: والدین باید بعد از ورود فرزندان خود به حوزه‌های علمیه در راستای تربیت آن‌ها بیش از پیش کوشا باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار