رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز /پنجشنبه/ در قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 01 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حامد عبدالرزاقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در قزوین برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور 2 هزار و 80 شرکت کننده در این دوره از آزمون ها، یادآور شد: از میان شرکت کننده ها 2 هزار و 60 مهندس، 18کاردان و 2 معمار تجربی هستند.
به گفته وی، 468 متقاضی آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان استان قزوین را بانوان تشکیل داده اند.
عبدالرزاقی اضافه کرد: آزمون یاد شده همه ساله در شهریور و اسفندماه در دو نوبت برگزار و پذیرفته شدگان در آن به موجب اخذ پروانه اشتغال به کار از این اداره کل، به طور رسمی فعالیت حرفه ای خود را آغاز می کنند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان یادآور شد: آزمون امسال در سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور واقع در شهرک مینودر بعد از میدان گل ها، خیابان 7 دی در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار