معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: دولت تدبیر و امید در ساماندهی امور جوانان، شناسائی و رفع مشکلات این حوزه با قوت وارد عمل شده است.
کد خبر: ۲۹۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، ایوب رحیمی در جلسه ساماندهی امور جوانان استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن روز اول ذی الحجه و سالروز ازدواج دو فرهیخته جهان اسلام، افزود: امیدواریم تمامی جوانان کشور ایران اسلامی در زندگی خود از امیر المومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) الگو گرفته و رفتار این دو فرزانه را در راس همه امور خود قرار دهند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با قوت و توان مضاعف در ساماندهی امور جوانان وارد عمل شده تا جایی که در نتیجه اقدام های انجام شده نشاط، شادابی و آرامش خاصی را در جامعه مشاهده می کنیم.
وی با اشاره به اینکه مسایل فرهنگی و اجتماعی همواره از پیچیدگی های خاص خود برخوردار بوده، اضافه کرد: نباید در این حوزه به صرف نتایج یک تحقیق در سطح جامعه بسنده کرد بلکه باید با استمرار چنین نشست هایی نسبت به ساماندهی امور جوانان، شناسائی مشکلات و معضلات این حوزه اقدام کرد.
به گفته رحیمی، مشکلات حوزه جوانان با توجه به وسعت آن همیشه از گستردگی زیادی برخوردار بوده که برای شناسائی و رفع آنها باید تمامی دستگاه های اجرائی استان وارد عرصه عمل شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در پایان یادآور شد: بخشی از خدمات دستگاه های اجرائی را می توان به سمن ها (سازمان های مردم نهاد) واگذار کرده تا در زمینه آسیب های اجتماعی و کمک به حل مشکلات جوانان نیز از آنان کمک گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار