معاون سیاسی، امنیتی استانداری قزوین:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در دولت یازدهم تبعیض در ارائه خدمات به مناطق روستایی جایی نداشته و دولت تا حد امکان در خدمات رسانی به این منطقه ها تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۲۹۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، ایوب رحیمی در مراسم افتتاح خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آب روستای صفرین از توابع بخش رودبار الموت غربی، افزود: توصیه کارشناسی مدیران و ماموران جهادکشاورزی در اجرای سیستم های نوین آبیاری و بهره برداری حداکثری از آب باید جدی گرفته شود و طرح و برنامه حوزه های آب و کشاورزی با همکاری و مشارکت روستائیان و بهره برداران اجرایی و عملیاتی شود.
به گفته وی، خط پمپاژ انتقال آب روستای صفرین با 15 میلیارد ریال اعتبار احداث و 3 میلیارد ریال آن نیز با همکاری و مشارکت اهالی روستا تامین شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: اگر مشارکت و همکاری روستاها در اجرای طرح ها بیشتر شود به طور قطع حجم بیشتری از خدمات را می توان در مناطق روستایی مشاهده کرد.
رحیمی با بیان اینکه مسائل و مشکلات روستاها باید به طور جدی و در سایه تعامل و همکاری پیگیری شود، یادآور شد: هیچ تبعیضی در ارائه خدمات به مناطق مختلف روستایی استان در دولت تدبیر و امید جایگاهی ندارد و دولتمردان نیز دارند در حد توان و امکانات خود به مناطق روستایی و ساکنان آن خدمت رسانی می کنند.
با اجرای طرح خط لوله انتقال آب به روستای صفرین از رودخانه شاهرود و آبرسانی به 80 هکتار از اراضی این ناحیه مشکل تامین آب 120 بهره بردار منطقه برطرف و زمینه توسعه آبیاری 80 هکتار از اراضی دیگر نیز فراهم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار