ئیس ایستگاه شماره 4 سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین:
رئیس ایستگاه شماره 4(مینودر) سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: بی‌احتیاطی در استفاده از بالابر منجر به آسیب جدی دست‌های تعمیرکار آن شد.
کد خبر: ۲۹۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، مرتضی جمالی اظهار کرد: در تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 10 و 45 دقیقه روز یکشنبه چهاردهم شهریور ماه از وقوع حادثه گیر کردن دست‌های مردی 50 ساله در دستگاه بالابر یکی از سوپر‌مارکت‌های شهر قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله نیروهای تخصصی امداد و نجات ایستگاه‌های شماره 4 و 5 را با سه دستگاه خودرو به محل اعزام کرد.

وی که خود در صحنه حادثه حاضر بود، افزود: در جریان این حادثه مردی حدوداً 50 ساله مشغول تعمیر بالابر بوده که ناگهان به دلیل نامشخصی و با به حرکت در آمدن بالابر هر دو دست وی بین بالابر و ورق‌های کناری گیر می‌کند.

رئیس ایستگاه شماره 4 (مینودر) سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با ایمن‌سازی صحنه و قطع جریان برق، نسبت به رهاسازی دست‌های شخص تعمیرکار که به شدت دچار له‌شدگی شده بود، کردند و مصدوم این حادثه را برای اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

جمالی از شهروندان و مالکان اماکن تجاری که از انواع بالابرها استفاده می‌کنند درخواست کرد: با توجه به وقوع حوادث مشابه در طول سال، در زمان استفاده از بالابرها اصول و قواعد ایمنی را کاملاً رعایت کرده و همچنین در فواصل دوره‌ای مشخص نسبت به بازدید فنی بالابرها از سوی متخصصان مجرب اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار