امروز صورت گرفت
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قزوین امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قزوین صبح امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

مدیرکل سابق بهزیستی استان قزوین در این مراسم ضمن تشکر از متولیان امر خدمت‌رسانی و محرومان در سازمان بهزیستی اظهار کرد: توفیق این را داشتم در سازمان بهزیستی و جامعه هدف زیر پوشش آن باشم که بالغ بر 3 هزار و 300 روز شد.

حسین افشارمقدم با اشاره به سازمان بهزیستی که جزء معدود سازمان‌هایی است که نخستین رئیس و بنیانگذار آن به شهادت نائل آمد، عنوان کرد: شهید فیاض‌بخش همچون ستاره‌ای بر تارک این سازمان می‌درخشد.

وی با اشاره به افتخارات سازمان بهزیستی از گذشته تا کنون یادآور شد: این افتخارات منشأ اثر و خدمات بسیاری است که امیدواریم هر روز بالنده‌تر از گذشته خود بتواند مسیر خدمتگزاری را طی کند.

مدیرکل سابق بهزیستی استان قزوین با بیان گزارش عملکرد 10 ساله این اداره‌کل مطرح کرد: در سال 86 در شاکله اعتبارات بهزیستی‌های کشور استان 29 در وجوه ملی و استان سی‌ام در وجوه استانی بودیم.

افشارمقدم ادامه داد: با توجه سازمان بهزیستی در سال گذشته و سال جاری اعتبارات عمرانی پروژه به اداره‌کل بهزیستی استان قزوین اضافه شد که در وجوه ملی استان هفدهم کشوری و و در وجوه استانی نیز استان 23 کشوری و به جایگاه اصلی که بیستم کشوری است، نزدیک شده‌ایم.

وی بیان کرد: در وجوه استانی همچنان از ضعف رنج می‌بریم و در رتبه سی و سی و یکم هستیم.

گفتنی است در این مراسم علیرضا وارثی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان قزوین معرفی و از زحمات حسین افشارمقدم مدیرکل سابق بهزیستی این استان تقدیر و قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار