فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: عمل به آرمان های امام راحل، مانع انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود می شود.
کد خبر: ۲۹۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، سردار محمد شاهرخی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و جمعی از مسئولان در سالن شهید مطهری سپاه قزوین برگزار شد به آرمان و اندیشه های بالای امام (ره) اشاره و افزود: نگاه به اندیشه و آرمان های انقلاب از منظر امام راحل و مقام معظم رهبری باید سرلوحه فعالیت های ما در نظام مقدس اسلامی قرار گیرد.
سردار شاهرخی ادامه داد: نشر اندیشه های امام (ره) باعث شکل گیری دولت اسلامی شده و تا زمانی هم که این دولت تحقق نیابد جامعه و تمدن اسلامی نیز شکل نخواهد گرفت.
وی در ادامه بر توجه جدی به تشکیل انقلاب اسلامی تاکید و اضافه کرد: نخستین آرمان امام راحل مربوط به حوزه های فرهنگی و تربیتی بود زیرا تحقق جامعه اسلامی بستگی به پرورش انسان هایی است که با اسلام انس گرفته باشند.
سردار شاهرخی با تاکید بر توافق عمومی بین نهادها و مجموعه های حاکمیتی، یادآور شد: اگر این باور در بین مسئولان گسترش پیدا کند، آرمان های امام راحل نیز تحقق پیدا خواهند کرد.
وی، نظام جمهوری اسلامی را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: برخی معتقدند آرمان های امام خمینی (ره) غیرقابل دسترس بوده و این مهم به دلیل نداشتن بصیرت و نداشتن قدرت تحلیل برخی افراد است در حالی که باید تعهد و تخصص در بین مسئولان بیش از گذشته باشد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج ) استان قزوین ادامه داد: مسایل سیاسی و اقتصادی از دیگر آرمان های امام راحل (ه ) بود که اگر به ویژگی های نظام اسلامی بیشتر توجه کنیم آرمان های انقلاب اسلامی نیز تحقق پیدا می کند.
سردار شاهرخی با اشاره به اینکه حکومت باید بر پایه قوانین اسلام باشد، افزود: مهمترین نگرانی و دغدغه ملت ما ناشی از بی توجهی به سیاست های بنیادین و محوری است و اگر روزی ملت ما به کاخ نشینی توجه پیدا کند، باید فاتحه آن را خواند.
وی با تاکید بر اینکه برای خدمت رسانی به ملت نباید بهانه جویی داشته باشیم، افزود: در آرمان سیاسی امام راحل صمیمیت بین مردم و دولت وجود داشته و در آن باید به دنبال ایجاد فضایی مملو از صلح و دوستی بود.
سردار شاهرخی با اشاره به اینکه ملت باید مواظب انحراف های احتمالی ناشی از فاصله گرفتن با آرمان های امام (ره) باشند، گفت: انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و باید در حفظ آن نهایت تلاش صورت گیرد.
وی ادامه داد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی تبلور یافته باید التزام عملی داشته و متفاوت با سرمایه داری و کمونیست باشد و در تحقق آن نیز ملت باید به حقوق شرعی و قانونی خود برسد.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج ) استان قزوین اضافه کرد: بی شک عمل به توصیه و هشدارهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری رمز موفقیت مردم و امت اسلامی خواهد بود.
سردار شاهرخی افزود: مسئولان نظام باید در هر جایگاه و منصبی که قرار دارند پاسخگوی خون شهدا بوده و در جهت تحقق آرمان های آنان پیش رفته و از بازی های سیاسی خود را کنار بکشند.
وی به گسترش وحدت اسلامی در بین ملت و مسئولان نیز تاکید و گفت: باید با وحدت و همدلی و کنار گذاشتن برخی مسائل و انتخاب اولویت ها با پرچم داری روحانیت، حرکت انقلاب را ادامه داده و شاهد تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی باشیم.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ عباس کاظمی فرمانده سابق سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین، سرهنگ داود بهرامی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار