مسؤول امور فرهنگی و هیأت امناء مسجد مسلم‌بن عقیل(ع) استان قزوین از برگزاری همایش بزرگ سفیران ولایت همزمان با فرارسیدن شب عرفه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 06 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همایش بزرگ سفیران ولایت همزمان با فرارسیدن شب عرفه شب شهادت حضرت مسلم‌بن‌عقیل(ع) در مسجد مسلم‌بن عقیل(ع) استان قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: حضرت مسلم‌بن عقیل(ع) در میان شهیدان قیام امام حسین(ع) جایگاه ویژه‌ای نزد شیعیان دارد و شیعیان او را مظهر وفاداری، شجاعت و جوانمردی می‌دانند و مظلومیت و تنها ماندن او در کوفه، موضوع یکی از روضه‌های ماه محرم در میان شیعیان ایرانی است.

مسؤول امور فرهنگی و هیأت امناء مسجد مسلم‌بن عقیل(ع) افزود: در همایش بزرگ سفیران ولایت ضمن برگزاری مراسم عزاداری سفیرالحسین حضرت مسلم(ع)، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه یادبود شهید مدافع حرم شهید حجت‌ اسدی نیز برگزار می‌شود.

دولتی با بیان اینکه در همایش بزرگ سفیران ولایت حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی از استان تهران به سخنرانی می‌پردازد، تصریح کرد: همچنین مهدی رسولی‌زنجانی از استان زنجان نیز در این همایش مداحی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم همایش بزرگ سفیران ولایت روز شنبه بیستم شهریور ماه سال جاری همراه با اقامه نماز و مغرب و عشاء در مسجد مسلم‌بن عقیل(ع) واقع در شهرک مینودر، فلکه ایران دوچرخ، بلوار سید‌الشهدا برگزار می‌شود.

مسؤول امور فرهنگی و هیأت امناء مسجد مسلم‌بن عقیل(ع) یادآور شد: این مراسم به همت و همکاری این هیأت و پایگاه مقاومت بسیج مسلم‌بن عقیل(ع) برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار