استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: مردم استان قزوین به دلیل فرهیختگی سیاسی نسل جوان با نسل قدیم با مشکل برخورد نکرده‌اند چراکه نشاط سیاسی در بین این مردم وجود دارد.
کد خبر: ۲۹۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در دومین جلسه احزاب گروها و تشکل‌های سیاسی استان قزوین که سه‌شنبه شب در سالن امامی استانداری قزوین با حضور جمعی قائم‌مقام وزیر کشور، معاون سیاسی استاندار و دیگر  مسؤولان سیاسی حضور داشتند، اظهار کرد: استان قزوین همیشه به عنوان پایگاه فعال سیاسی در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه شخصیت‌های برجسته و تأثیر‌گذار استان قزوین همیشه در جریانات نظام حضور داشته‌اند، افزود: این استان دارای نخبگان فراوان و فعال و هوشمند سیاسی است.

استاندار قزوین ادامه داد: یکی از برکات نظام و انقلاب وجود نیروهای خوب سیاسی، ادبی و فرهنگی در استان قزوین است که دارای شخصیت‌های  برجسته‌ای است.

همتی با اشاره به شهر شهیدپرور قزوین متذکر شد: این شهر دارای 3 هزار شهید و 10 هزار ایثارگر است.

وی بیان کرد: در جریان دفاع مقدس مرزها موجب نشده که مردم استان قزوین حضور فعال در جبهه‌های جنگ نداشته باشند چراکه در مسئله مدافعان حرم نیز برخی از دلدادگان حرم استان قزوین نقش پررنگی را ایفا کرده‌‌اند.

استاندار قزوین با بیان اینکه در طول انتخابات چه قبل و پس از آن سخنرانی‌های متنوعی داشته‌ایم، گفت: به دلیل پختگی سیاسی، شرایط و درک نظام باید رقابت درست داشت؛ چالشی که نقض قوانین و مقررات را در پی داشته باشد را نداشته‌ایم و تمام این مسائل نشان از پختگی سیاسی مردم استان قزوین است.

همتی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب در اوصاف شبکه‌های اجتماعی یادآور شد: این شبکه‌ها می‌تواند به عنوان یک فرصت باشد که باید از آن استفاده درست و بهینه کرد.

وی مطرح کرد: مردم استان قزوین به دلیل فرهیختگی سیاسی نسل جوان با نسل قدیم با مشکل برخورد نکرده‌اند چراکه نشاط سیاسی در بین این مردم وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار