با حضور اعضای شورای شهر و نماینده مردم قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک رقم خورد
اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و نیز نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در تاریخ 16 شهریور از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بازدید کردند.
کد خبر: ۲۹۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،درتاریخ 16 شهریور 95، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی"سیده حمیده زرآبادی" از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین بازدید کردند و با حضور در نشست‌هایی با اعضا و کارکنان کانون درباره راه‌های گسترش خدمات رسانی کانون در قزوین و برخورداری بیشتر مخاطبین از فعالیت‌های کانون به گفت و گو نشستند.
در این بازدید ها نخست نشست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با حضور فاطمه اشدری "رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین"، علی  صادقی نیارکی، محمدرضا صدیقی، حسین غیا ثوند  و مریم نخستین (اعضای شورای اسلامی شهر قزوین) و نیز سعید وزیری نژاد "مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری " با کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.
در این نشست مدیر کل کانون استان قزوین"مژده اروجی" همراه با قدردانی از توجه ویژه شورای اسلامی شهر قزوین به درخواست‌های کانون، مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین را فضایی خاطره انگیز برای بچه های دیروز و امروز دانست که با ساماندهی و به‌سازی آن می توان زمینه بهره مندی شمار قابل توجهی از کودکان و نوجوانان شهرستان قزوین را فراهم کرد.
در ادامه هر یک از اعضای شورای شهر با بیان راهکارهایی در حوزه فعالیت خود ،برای کمک به ارتقا عملکرد این مرکز اعلام آمادگی کردند.
توسعه فضای آموزشی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین، به‌سازی عمرانی، تامین اعتبار برای ارتقا تجهیزات، ارائه فضای اطلاع رسانی به کانون در سطح شهر و برگزاری یک نشست عملیاتی در آینده نزدیک برای ارتقا کاربری این مرکز از جمله مواردی بود که در این نشست مورد توافق قرار گرفت.
هم‌چنین دراین روز نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین حضور پیدا کرد.
وی علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز و حضور در کنار اعضای کانون ،در نشستی با کارکنان کانون استان قزوین شرکت کرد.
این نماینده با تاکید بر اولویت ایجاد تغییر نگرش بر تغییر روش که موجب اثرگذاری بلندمدت در حمایت مسوولان از دستگاه ‌های فرهنگی می شود،کانون را دستگاهی موثرو پیشرو در بالندگی استعدادهای کودکان و نوجوانان خواند.
در نشستی که این نماینده با اعضای قدیمی و کنونی کانون داشت،اعضای مرکز فرهنگی و هنری کانون درخواست‌ها و پیشنهاد های خودرا برای استفاده بیشتر بچه‎ها از امکانات کانون مطرح کردند و در ادامه شماری از آثار ادبی خود را خواندند.
بازدید مهمانان از نمایشگاه آثار برگزیده و نیز لوح‌های تقدیر و کارنامه موفقیت اعضای این مرکز از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
یادآور می شود مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین که قدیمی ترین مرکز استان قزوین است از سال 1353 به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی،هنری و ادبی ارائه می کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار