با حضور جمعی از مسوولان استان برگزار شد
در آستانه فصل بازگشایی مدارس،نخستین نمایشگاه و فروشگاه نوشت افزار ایرانی-اسلامی در مجتمع اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 17 شهریور 95 با حضور شماری از مسوولان استان، نخستین نمایشگاه و فروشگاه نوشت افزار ایرانی-اسلامی کانون استان قزوین  در مجتمع اداره کل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افتتاح شد.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری"مریم بیدخام"، قائم مقام ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان"حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورآرین" و شمار دیگری از مسوولان مهمانان این مراسم بودند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین"مژده اروجی" ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان این مراسم، نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالاهای ملی، حمایت از تولیدات داخلی و بسترسازی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در قالب اقدام و عمل را از اهداف افتتاح این نمایشگاه برشمرد.
ویژه برنامه ای که بیش از مراسم افتتاح در سالن نمایش مجتمع فرهنگی –هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجراشد، شامل تلاوت قرآن مجید، سرودملی، اجرای مجری عروسک، مسابقه، اجرای نمایش ماهی رنگین کمان و هیولای دریا بود.
گفتنی است، در این نمایشگاه که به صورت دائمی در مجتمع کانون از ساعت 9 تا 19 برپاست، بیش از 200 نمونه نوشت افزار، کتاب و بازی و سرگرمی از تولیدات و محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار