مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: در شهرستان جم کمبود ۲۰ فضای آموزشی داریم.
کد خبر: ۲۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 29 April 2015
تابناک بوشهر: سید علیرضا سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیاست‌های آموزش و پرورش شهرستان جم براساس سیاست های وزراتخانه و اداره کل آموزش وپروش استان دنبال شد و در بحث کیفیت بخشی به آموزش، ساماندهی و توانمندسازی نیروهای انسانی شهرستان و توسعه مشارکت های مردمی گام های خوبی برداشته شد.

سجادی از جذب حدود ۱۰۰ میلیارد ریال مشارکت های مردمی توسط  آموزش و پرورش جم در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان ۲۰ فضای آموزشی کم داریم.

سجادی اضافه کرد: سه مدرسه کانکسی در شهرستان جمع آوری می شود و با اعتبارات سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی، فضای آموزشی در خور شأن دانش آموزان ایجاد می شود.

این مسئول گفت: شهرداری جم پنج درصد از درآمد عوارض ساخت به آموزش و پرورش شهرستان می دهد ولی شهرداری‌های شهرهای انارستان و ریز این درصد درآمد عوارض ساخت به آموزش و پرورش نمی دهند.

سجادی از تجهیز سالن سینما تربیت شهر جم خبر داد و اظهار داشت: در آینده نزدیک از حدود ۸۵۰ دانش آموز برگزیده و برتر مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی تقدیر می شود.

مدیر آموزش و پرورش جم در پایان تصریح کرد: در هفته معلم برنامه های گوناگونی در شهرستان جم با شعار حضرت علی(ع) معلم نمونه بشریت برگزار می شود و یک مدرسه خیر ساز نیز کلنگ زنی خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار